onsdag 4 april 2012

Vinnare Lucky Lina tunika



♥ VINNARE ♥

Tack för alla kommentarer och förslag i vår TÄVLING, det är ni kära kunder som gör oss bättre!
Vi har läst igenom allt ni skrivit och kommer att använda oss av det i våra planer att förbättra webbshoppen.

Vinnaren av en egen Lucky Lina tunika blev Louise som skrev så här....

Självklart vill jag dela med mej, jag tycker först och främst att det blev mycket bättre när ni nu har gjort underkategorier till huvudgrupperna. Innan var det lite rörigt. Jag skulle även tycka att det vore fint med lite inspirations bilder uppe i headern som ni hade tidigare. Men överlag tycker jag att eran sida är riktigt bra, lätt att ta sej fram, den segar inte. Snabb mejlkontakt osv. Tycker även att det är super kul att ni tar med olika bloggares egna bilder på inredning/kläder osv. Det ger ialf mig stor inspiration!
Kram till er!

Hör av dig till oss på nordljus@hotmail.com och berätta vilken Lucky Lina tunika du önskar.

Kramar från Nordljus

4 kommentarer:

  1. Hej!


    Grattis till vinnarna! :)
    Tittar in och önskar en Glad Påsk! :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Mycket fint hittar man här inne hos er. Känns härligt att klicka sig runt bland allt fint.

    SvaraRadera
  3. Jag är ganska kass på att blogga ännu men har gillat er tävling på och om jag mot all förmodan skulle vinna den nya tävlingen så har jag blivit förälskad i Mimmi linnet i puderrosa.
    Kram Mormor Bretta!!

    SvaraRadera